Hier mogen alleen burgers posten.

Dit is een test forum.
Plaats reactie
nietsdoenster
Berichten: 204
Lid geworden op: 08-12-2014 22:53

Bericht door nietsdoenster » 17-12-2014 20:41

En Ruud, als je nog meeleest: ik heb het ook tegen jou. Vind het niet leuk en het is uiteindelijk maar een spel. Dus sorry als ik het verprutst heb, maar ik ben ook maar een mens en niet perfect . Om te beginnen zijn er hier van alle kanten fouten gemaakt. Het idee van een Innocent! lynch was sowieso niet handig en het feit dat Teenage erg weinig tijd had hielp niet mee. Verder vond ik dat Ruud nogal dingen doordramde: het is niet een eenmanswil, je moet dingen samen bespreken. EN: iemand beschuldigen is niet leuk. Dat gebeurt al genoeg in het topic, dat hoef je niet ook nog eens van de mensen met wie je samenwerkt.
Dit is mijn feedback, dus doe er allemaal wat mee voor de volgende keer zou ik zeggen.

nietsdoenster
Berichten: 204
Lid geworden op: 08-12-2014 22:53

Bericht door nietsdoenster » 17-12-2014 20:43

Dat zal ik de volgende keer dan maar doen, mij laten vervangen. Ik trek er evengoed lering uit. Ik ga nu, toedels.

oert
Berichten: 37
Lid geworden op: 16-12-2014 16:05

Bericht door oert » 17-12-2014 20:45

Wat er eerder in het spel gebeurt is jullie zaak, jullie hebben dat als collectief onhandig gespeeld maar dat kan gebeuren. Daar hoeven geen vingers voor gewezen en dit had ook prima hersteld kunnen worden.

Maar wat je hier op het einde doet is toch gewoon heel erg kwalijk en onaardig tegenover mij? Hoe kun je het daar niet mee eens zijn?

Plaats reactie